مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از پرداخت قریب ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به حوزه گردشگری استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: برای دریافت تسهیلات گردشگری در زنجان ۵۲ فقره پرونده تشکیل‌ شده که با پرداخت حدود ۱۵ میلیارد ریال، از اشتغال ۱۱۱ نفر در استان حمایت‌شده است.

او ادامه داد: این پروژه‌ها شامل دو دفتر خدمات مسافرتی، یک آژانس هواپیمایی، یک دفتر تور مسافرتی هوائی، چهار تور مسافرتی زمینی، ۲۷ دفتر خدمات ایران‌گردی و گردشگری، شش دفتر خدمات توریستی، چهار دفتر فروش بلیط هواپیما، یک اقامتگاه گردشگری، سه هتل، دو مسافرخانه و یک مهمان‌پذیر است که برخی از این طرح‌ها وام دریافت کرده‌اند.

ارجمند افزود: پروژه‌های گردشگری استان زنجان به حمایت همه‌ جانبه از سوی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارند و ما از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال ۹۸ تاکنون با تمام توان برای حمایت از گردشگری زنجان تلاش کرده‌ایم و جلسات مختلفی را با مدیران انجمن‌های گردشگری زنجان داشته‌ایم.

او در ادامه گفت: هدف ما اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه گردشگری است تا از شرایط بحران به‌درستی عبور کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان تصریح کرد: همچنین از بانک‌های استان زنجان درخواست شده تا شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری را فراهم کنند و از این طرح‌ها حمایت بیشتری انجام دهند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.