معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با ثبت بیشترین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کروناویروس در فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون هزار و ۷۳۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، درباره آخرین وضعیت کروناویروس در فارس در استودیو سلامت دانشگاه، با اشاره به ثبت بیشترین آمار پذیرش بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: از مجموع هزار و ۷۳۲ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، وضعیت ۲۶۸ بیمار وخیم است.

او ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۳ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که بیشترین میزان پذیرش بیمار در دوران کرونا بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش موارد نمونه گیری به ۴۰۹ هزار و ۹۶ مورد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، افزود: مجموع بیماران شناسایی شده از ابتدا تا امروز، بیستم آبان، ۱۰۷هزار و ۳۵۹ نفر است که از این تعداد تاکنون ۹۱ هزار و ۴۶۴ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او همچنین تصریح کرد: ۳۸ هم استانی بر اثر کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته تاکنون، جان باخته اند که مجموع جانباختگان ناشی از این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون هزار و ۷۷۳ نفر شده است.

علی اکبری با اشاره به پایبندی عمومی به رعایت اصول پیشگیرانه، از عموم مردم استان خواست تا از تردد‌های غیرضروری خارج از منزل پرهیز کرده و در صورت نیاز به حضور در خارج از منزل، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

او اضافه کرد: با حمایت مردم از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همت مدافعان سلامت، می‌توانیم روز‌های بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.