گشت‌های ویژه کرونا و نظارت بر الزامات بهداشت محیط در شهرستان ایوان

گشت‌های ویژه کرونا و نظارت بر الزامات بهداشت محیط در شهرستان ایوان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی، ادارات و بانک ها، مشاغل فعال گروه ۱ با محوریت چگونگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کووید ۱۹ در شهرستان ایوان با پشتیبانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان ایوان، سبزی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان، و با حضور معاونت بهداشتی، کارشناس مسول بهداشت محیط، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و با همراهی بسیج جامعه پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، اتحادیه اصناف، شهرداری و هلال احمر در قالب تیم‌های بازرسی، مورخ ۹۹/۸/۲۱ انجام شد.

تیم‌های بازرسی بعد از ساماندهی در ستاد شبکه بهداشت و استقرار در فرمانداری شهرستان ایوان و توصیه‌های سبزی فرماندار محترم، در خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها، آغاز به کار نمودند.

اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، اصول فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن سطوح و محیط اماکن و تهویه مناسب از جمله مهمترین نکاتی است که دردر خصوص مشاغل فعال (مراکز تهیه و توزیع، ادارات و اماکن عمومی) مورد بازدید، رصد شد.

لازم به ذکر است در خصوص مشاغل مشمول محدودیت‌ها نیز به صنوفی که فعالیت داشتند اخطار داده شد و اعلام شد تا پایان زمان اعلام محدودیت‌ها ملزم به عدم فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: اماکن عمومی ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.