سرهنگ فرزاد یاسمی از ارائه آموزش‌های همگانی با هدف آگاه سازی عمومی به شهروندان خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی انتظامی استان، در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به درج بیش از ۱۰۰ پیام و محتوای آموزشی در اپلیکیشن آموزش همگانی و زیر نویس برنامه‌های سیمای مرکز استان نموده است.

او با بیان اینکه ارائه آموزش‌های همگانی با هدف آگاه سازی عمومی به شهروندان و در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است، افزود : معاونت اجتماعی در راستای این مهم، همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، اقدام به طراحی و بارگزاری نرم افزار (اپلیکیشن) موبایلی آموزش همگانی در "کافه بازار" نموده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان مراجعه حضوری و ارائه آموزش‌های چهره به چهره به شهروندن، خاطر نشان کرد: بارگذاری اپلیکیشن آموزش همگانی در فضای مجازی با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند و درج مطالب آموزشی از اقدامات اداره آموزش همگانی است.

سرهنگ یاسمی، تصریح کرد: اداره آموزش همگانی، علاوه بر این نرم افزار، محتوای آموزشی را در قالب زیر نویس و درج در سایت ادارات و در بستر فضای مجازی با مشارکت ادارات و نهاد‌ها برای کارکنان و شهروندان بارگزاری کرده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با معرفی نرم افزار (اپلیکیشن) موبایلی آموزش همگانی ادامه داد: نرم افزار اندروید آموزش همگانی پلیس در برنامه "بازار" بارگزاری شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر این نرم افزار را دانلود و از محتویات آن استفاده کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.