سلیمانی‌دشتکی از کمک ۴۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری‌های استان ایلام طی چند سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام  در نشست شهرداران، شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ایلام گفت: در طول چند سال اخیر از منابع مختلف، چون منابع استانی، ارزش افزوده همیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور، ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌های استان کمک جذب شده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود شهرداران را کلیدداران شهر عنوان کرد و افزود: شهرداران وظایف بسیار خوبی در ارتباط با مدیریت شهر دارند و در این راستا مدیران نیز بایست با شهرداران و شورای شهر‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که بعضی از شهرداران و شورای شهر‌ها در استان خوب عمل نکرده‌اند، اظهار کرد: گاهی اوقات شاهد سماجت برخی شورا‌ها برای انتخاب یک فرد خاص برای شهردار شدن بودیم به رغم اینکه عدم اهلیت آن افراد باعث خسران و زیان فراوان برای شهر و شهرداری می‌شد.

استاندار ایلام، از همکاری خوب شهرداری‌ها در اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا تشکر کرد و یادآور شد: امروز یکی از عوامل مهم تشدید وضعیت کرونا در استان حضور مردم در مراسمات شادی و عزا است و در این زمینه نباید اجازه داد در آرامستان‌ها تجمع ایجاد شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.