امام جمعه قزوین گفت: مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یاریگر کادر درمان باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنمه زنده سروش آسمانی با ابراز نگرانی از فوت روزانه بیش از ۴۵۰ نفر از مردم کشور بر اثر ابتلا به کرونا گفت: مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یاریگر کادر درمان باشند و برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی‌های افسار گسیخته افزود: اگر صادرات و واردات کشور درست هدایت شود به راحتی می‌توان بدون توسل به واردات بی رویه، نیاز‌های داخلی را تولید و تأمین کرد.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به خوشحالی برخی در کشور از انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا با رسوایی و خواری، پست ریاست جمهوری را به رئیس جمهور بعدی تحویل خواهد داد این در حالی است که تمامی رؤسای جمهور آمریکا مجری سیاست‌های رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه هر دو رئیس جمهور پیشین و فعلی آمریکا سیاست‌های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران را پیاده می‌کنند و هر دو از شهادت سردار سلیمانی خوشحال بودند، گفت: برخی از عناصر داخلی بر این باور هستند که رئیس جمهور جدید آمریکا مسیری متفاوت‌تر از ترامپ را پیش خواهد گرفت، اما آن‌ها باید بدانند که بایدن هم مسیری را طی خواهد کرد تا تحریم‌ها و خسارت‌های گذشته به جمهوری اسلامی، تکرار شود.

وی افزود: برجام خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کرد، اما برخی در داخل از اینکه ممکن است رئیس جمهور جدید آمریکا به برجام بازگردد، خوشحال هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، کافران و مشرکان به هیچ وجه دلشان نمی‌خواهد که خیری به امت اسلامی برسد و ما بیش از ۱۰۰ سال است که از مستکبران عالم خیری ندیده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار