سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:بازی‌های آینده هم از نظر کیفیت پیشرفت خواهیم کرد، ولی اگر مساله داوری بگذارد. چرا که امروز به داوری باختیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دومین شکست متوالی در لیگ برتر گفت: هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم، اما اشتباهاتی که داور و کمک داور انجام داد شاکله تیم ما را به هم ریخت.

سرمربی آلومینیوم درخصوص داوری ادامه داد: در فوتبال ما علی دایی‌ها را به‌خاطر صحبت‌هایی که انجام می‌دهند محروم می‌کنند. حالا متوجه می‌شویم واقعا علی دایی درخصوص مسائل داوری حرف حق را عنوان می‌کرد.

خطیبی با گلایه از تیم داوری خاطرنشان کرد: همه زحماتی که در طول هفته می‌کشیم را با چنین قضاوتی یکجا از بین می‌برند. ناظر بازی درباره صحنه گل سپاهان حق را به تیم ما داد. می‌خواهیم در هفته‌های ابتدایی در مورد داوری صحبت نکنیم، اما اینگونه نمی‌شود که داوران با یک اشتباه تمام زحمات تیم را خراب کنند.

او در ادامه گفت: چند کارشناس در برنامه فوتبال برتر هستند مواقعی که داور درست تشخیص می‌دهد می‌گویند داور درست سوت زد و صحنه‌هایی که داور اشتباه کرده است می‌گویند داوران دید مناسبی نداشتند.

خطیبی در پایان و بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: در مورد بازی نمی‌توانم صحبت کنم هر دو تیم خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی به دست آوردند. تیم ما خیلی خوب بازی کرد شرایط خوبی نسبت به هفته گذشته داشتیم و در بازی‌های آینده هم از نظر کیفی پیشرفت خواهیم کرد، ولی اگر مساله داوری بگذارد. چرا که امروز به داوری باختیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار