حجت الاسلام سبزی گفت: اگر بخواهیم کشور را از وضعیت کنونی نجات دهیم تنها راه، تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از بسیجیان در جمع مسئولان شهرستان زرندیه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز اگر بخواهیم کشورمان را از این وضعیت کنونی نجات دهیم تنها راه نجات، تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام سبزی افزود: آسمان افق فکری بسیج خیلی بلند است، دنبال تمدن سازی است، می‌خواهد مقدمات ظهور را فراهم کند، اهداف بلندی دارد و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه امروز جبهه بسیج جبهه مبارزه با محتکران است اضافه کرد: مبارزه با محتکرانی که رزق مردم را احتکار می‌کنند و ترس مصنوعی در جامعه ایجاد می‌کنند از وظایف بسیج است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی این است که دست بسیج را در این رابطه باز بگذاریم.

سلیمانی سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه هم ضمن تبریک هفته بسیج با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی اظهار داشت بسیج همگانی تنها به معنای حضور بسیجیان نیست؛ بسیجیان از ابتدای این بحران و تمام مشکلات دیگر در میدان و کنار مردم بوده اند.

سلیمانی افزود: امروز همه مردم باید به صحنه بیایند و با رعایت دستورالعمل‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی به افراد آسیب دیده‌ی ناشی از بحران‌های کرونا در کنار همدیگر باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.