بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: آنالیز خوبی نسبت به حریف داشتیم و در طول هفته تمریناتمان را بر اساس نقاط ضعف و قوت آن‌ها انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو بعد از به ثمر رساندن ۲ گل در مقابل تیم ذوب‌آهن و پیروزی تیمش در این دیدار گفت: تیم ما فوتبال بسیار خوبی را ارئه داد. آنالیز خیلی خوبی نسبت به حریف داشتیم و در طول هفته تمریناتمان را بر اساس نقاط ضعف و قوت آن‌ها انجام دادیم.

او ادامه داد: به نظرم اگر دقت بیشتری در استفاده از موقعیت‌هایمان داشتیم و از تمام نفرات می‌توانستیم استفاده کنیم، گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. اما برای همین ۳ امتیاز هم خدا را شکر می‌کنیم، چون در ادامه راه خیلی به ما کمک می‌کند. به همه هواداران تبریک می‌گویم و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

مهاجم شهرخودرو در مورد این که این تیم چه جایگاهی را در انتهای فصل جاری به دست خواهد آورد، گفت: الان صحبت در این مورد که شهرخودرو در آخر فصل کجای جدول قرار می‌گیرد، زود است. بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرین می‌کنیم. در ادامه راه و نیم فصل مطمئنا نیاز به بازیکن داریم. ان شاءالله بتوانیم یک رتبه خوب کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
به نظر خودت آقای قاسمی نژاد غیبتت مقابل تیم مربی سابقت گل محمدی عجیب وغریب نبود
لطفا مرد باشد
آخرین اخبار