ایجاد نمایندگی سازمان انتقال خون در مرکز شهرستان زرندیه از جمله در خواست‌های مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در بازدید نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زرندیه از مجموعه‌های درمانی این شهرستان ایجاد نمایندگی سازمان انتقال خون در مرکز شهرستان از جمله در خواست‌های مردمی بود.

رسیدگی بهتر به مجموعه درمانگاهی شبانه روزی شهدای آسیابک از لحاظ کادر پزشکی و درمانی و بحث تجهیزاتی تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه علوم پزشکی و ایجاد کلینیک‌های تخصصی پزشکی در مرکز و شهر‌های تابعه شهرستان زرندیه از دیگر خواست‌های مردمی بود.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) و مجموعه در مانی شهدای آسیابک مامونیه گفت: ایجاد نمایندگی سازمان اتنقال خون یکی از نیاز‌های مردم شهرستان بود که امیدواریم به زودی راه اندازی شود.

حجت الاسلام سبزی با تشکر از مردم عزیز شهرستان برای رعایت دستورالعمل‌های کرونایی افزود: خدا را شاکریم که همانطور که عزیزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فرمودند با رعایت مردم و رعایت دستورالعمل‌ها از ۱۹ کرونایی هفته گذشته به ۶ کرونایی رسیدیم.

او اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم با توجه به فصل سرما و برف و باران رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ادامه دهند تا هر چه زودتر از این بیماری نجات پیدا کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کار‌های مثبتی هم از طرف دانشگده علوم پزشکی ساوه و هم از طرف وزارت بهداشت انجام شده از جمله توسعه بیمارستان امام رضا (ع) و امکاناتی دادند که جای تشکر دارد.

او ادامه داد: معاون وزیر محترم بهداشت ورییس دانشکده علوم پزشکی ساوه تاکید کردند، چون درمانگاه آسیابک در دسترس همه مردم هست باید شبانه روزی فعالیت داشته باشد و حتی تبدیل به کلینیک تخصصی شود که الحمدالله این زمینه آماده شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.