اسماعیل حسین‌زهی گفت: در بودجه سال آینده/۱۴۰۰/ تلاش برای رفع محرومیت‌ها و توجه به مبحث مهم اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مدنظر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:برای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بودجه خوبی پیش بینی شده که امیدواریم در تخصیص ها شاهد تحقق برنامه های حمایتی و توسعه ای دولت در این استان با ظرفیت باشیم.

او  اظهار داشت: در سال های اخیر اعتبارات زیادی برای استان پیش بینی شده، اما در مرحله عمل آنچه که برای رفع محرومیت ها و توسعه منطقه باید و شاید اقدام شود، محقق نشده است که امیدواریم در بودجه امسال به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه تری صورت پذیرد و شاهد جهش در توسعه استان باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کمیسیون عمران مجلس و فراکسیون هایی که در آن عضو هستیم و در مجمع نمایندگان استان قطعا اولویت های استان را مورد توجه و پیگیری است.

او ادامه داد: توجه به معیشت مردم و رونق دادن به تولید و تلاش برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری و جهش اقتصادی با تعامل دولت و مجلس را دنبال می کنیم و امیدواریم در بودجه سال آینده کشور سهم توسعه سیستان و بلوچستان در حد قابل توجهی تصویب شود.

حسین‌زهی اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت سال پایانی خود را طی می کند، قطعا پیگیر وعده های داده شده خواهیم بود و مطالبات مردم را با جدیت دنبال می کنیم.

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس گفت: در سالهای اخیر بودجه کشور از سوی دولت با نگاه و فرضیه رفع تحریم ها و فروش نفت تدوین و به مجلس ارائه شده و امسال نیز به همین شیوه عمل کرده که این اشتباه است و تجربه نشان داده که غربی ها قابل اعتماد نیستند و فشار و تحریم های ظالمانه آنها علیه ملت بزرگ ایران هرگز کاهش نیافته، بنابراین انتظار داریم دولت منابع لازم را برای رفع محرومیت ها و توجه به معیشت مردم اختصاص دهد.

 لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با سقف ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومان چهارشنبه گذشته توسط معاون پارلمانی رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار