رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک انبار دپوی آرد قاچاق در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمدعقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۵۵ تن آرد قاچاق دپو شده دریک انبار غیر مجاز در اراک خبر داد.

سرهنگ سلگی افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری آرد قاچاق در یک انباری در یکی از محله‌های شهرستان اراک با خبر شدند.

او اضافه کرد: با حضور ماموران پلیس در محل مذکور مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده در حال تخلیه مقادیری آرد در این انبار است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و حضور ماموران پلیس امنیت اقتصادی از این انبار بازرسی و ۵۵ تن و ۲۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق کشف شد.

او تصریح کرد: در این عملیات ماموران نیروی انتظامی متصدی این انبار دپوی آرد قاچاق را دستگیر و برای برخورد قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

هر فعل یا ترک فعلی است که موجب نقض تشریفات قانونی مربوط به ورود و خروج کالا و ارز در مبادی ورودی یا هر نقطه از کشور حتی محل عرضه آن در بازار داخلی قاچاق کالا و ارز محسوب می‌شود و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.