رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: مبلغ تسهیلات آسیب دیده کرونا از ۱۶میلیون تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از پرداخت تسهیلات به مراکز گردشگری آسیب دیده از کرونا به دلیل تعطیلی مرکز طبق ابلاغیه مدیر کل میراث، فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان اردبیل درشهرستان اردبیل خبر داد.

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال مراکز گردشگری و تفریحی واقامتی و هتل‌ها شهرستان اردبیل بیشتر با تعطیلی روبه رو بود که با پیگیری‌ها وحمایت‌های مدیر کل میراث فرهنگی استان و مسئولان مربوطه پرداخت تسهیلات به مراکز آسیب دیده در شهرستان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

شایقی ادامه داد: صاحبان مراکز آسیب دیده از کرونا می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند و در صورت داشتن شرایط از تسهیلات برخوردار شوند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل گفت: مبلغ تسهیلات آسیب دیده کرونا از ۱۶ میلیون تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان است وبازپرداخت آن ۳۶ ماهه و با سود ۱۲ درصد است و تا پایان این ماه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

شایقی افزود: امیدواریم باریشه کن شدن ویروس کرونا شاهد رشد و شکوفایی بخش گردشگری شهرستان اردبیل باشیم و شور و حال به بخش گردشگری منطقه باز گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.