ایوب کرد گفت: بازسازی ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری امسال در این استان صرفه جویی ۱۵۰ میلیارد تومانی به همراه داشت.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: این اداره‌کل در سالجاری همچون سنوات گذشته به منظور بهره‌برداری بهینه از ظرفیت ماشین آلات موجود که برخی از آن‌ها در کشور بی‌نظیر هستند بازسازی ۳۷ دستگاه را با استفاده از توان نیرو‌های متخصص بومی در اولویت قرار داد به طوریکه هم‌اینک ۱۵ دستگاه بعد از بازسازی کامل آماده ارائه خدمات در عملیات مختلف راهداری شدند.

او ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده بقیه ماشین آلات نیز تا پایان سالجاری بعد از بازسازی کامل آماده بکارگیری خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین از تعمیر بیش‌از ۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین استان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در سالجاری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تحریم‌های ظالمانه کشور‌های استکباری و مشکلات اعتباری، سبب بروز اختلال در روند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه‌سازی و راهداری شده است تعمیر و بازسازی این دسته از ماشین آلات گامی ارزنده در مسیر اقتصاد مقاومتی و التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار