فعالیت ۱۵ کمپ ترک اعتیاد در کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: ۱۵ کمپ ترک اعتیاد در سطح کردستان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در هفتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ۱۵ کمپ ترک اعتیاد در سطح استان کردستان خدمات لازم را به نیازمندان در این زمینه ارائه می‌کنند.

او افزود: این کمپ‌ها فعالیت‌های خوبی را در راستای درمان معتادین به مواد مخدر داشته اند و خوشبختانه بسیاری از افرادی که این بیماری را در گذشته داشته اند با کمک این مراکز توانسته‌اند به آغوش خانواده و جامعه بازگردند و زندگی سالمی را هم اکنون تجربه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در رابطه با ارائه تسهیلات لازم به منظور اشتغال بیماران بهبود یافته اظهار کرد: بیمارانی که پس از اعتیاد دوباره به آغوش خانواده و جامعه بازگشته و سلامتی خود را به دست آوردند، زمانی که یک سال از بهبودی آن‌ها بگذرد، می‌توانند پرونده خود اشتغالی و دریافت تسهیلات را داشته باشند.

او تصریح کرد: امسال ۳۱۰ معتاد متجاهر در کمپ‌های استان پذیرش شدند و به ۳۴۹ فرد بهبود یافته تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

قریشی در پایان بیان کرد: نظارت بر فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد استان کردستان به منظور اثربخشی بیشتر همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.