واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس امسال با تهیه و تولید قطعات موسیقی نو، خلاقانه و متنوع بیش از تعهدات امسال خود در برنامه های شبکه های سراسری رسانه ملی نقش آفرینی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا لطف الهی مدیر واحد شعر و موسیقی مرکز فارس،گفت: واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس موفق شده امسال با ارسال ۴۳ قطعه موسیقی تصویبی برای پخش از شبکه‌های مختلف سراسری رادیویی و تلویزیونی بیشترین تولیدات را در بین مراکز استانی به خود اختصاص دهد در حالی که سه ماه تا پایان سال باقی مانده است.

او، با اشاره به آخرین تولیدات موسیقی مرکز فارس، بیان کرد: این آثار شامل قطعات ارکسترال با تم محلی به نام های  در کنار گل،  هوای وصل ،  شهر راز ، دشت گلها، ماه و شبنم و دوباره عشق است.

لطف الهی به تولیدات موسیقی ویژه شعار سال در صدا و سیمای فارس اشاره  و تصریح کرد: قطعات چهل سالگی انقلاب و دفاع مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقابله با کرونا و تکریم شهدای مدافع سلامت و موسیقی‌های کوتاه میان برنامه‌ای از جمله این تولیدات است.

مدیر واحد شعر و موسیقی مرکز فارس، در خصوص کار‌های در دست ساخت واحد شعر و موسیقی مرکز فارس، ادامه داد: نماهنگ سردار سلیمانی، قطعه موسیقی ما ایرانی‌ها، تهیه سه قطعه برای ارسال به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی بنام یادواره مکتب سلیمانی از مهمترین این آثار است.

او، افزود: تهیه قطعات مختلف موسیقی در ساختار‌های سنتی، محلی، پاپ و ارکست ایرانی برای برنامه سازان، نظارت بر استفاده و پخش قطعات موسیقی رادیویی و تلویزیونی، بهره گیری از اساتیدصاحب نظر و برجسته حوزه شعر و موسیقی استان فارس در جلسات شورای شعر و موسیقی صداو سیمای مرکز فارس از دیگر فعالیت‌های واحد شعر و موسیقی است.

واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس در سال‌های اخیر موفق به کسب عناوین، تندیس‌ها و جوایز بسیار از جشنواره‌های مختلف شده که آخرین آن در سال ۹۸ با کسب دو جایزه در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در استان خراسان شمالی بوده است.

حمیدرضا لطف الهی مدیر واحد شعر و موسیقی و علیرضا اوجی کارشناس موسیقی واحد شعر و موسیقی صداو سیمای مرکز فارس هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار