آثار نقاشی دانش‌آموزان کاشانی در سومین دوره از مسابقه نقاشی "آب=زندگی" شرکت مهندسی آبفای کشور حائز رتبه برتر شد.

عباسعلی کحال،  مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: آثار نقاشی دانش‌آموزان کاشانی در سومین دوره از مسابقه نقاشی "آب=زندگی" شرکت مهندسی آبفای کشور حائز رتبه برتر و موفق به دریافت لوح‌تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور شد.  

او افزود: محمدرضا ذوالفقاری از مدرسه غیرانتفاعی گلستان دانش و محمد پارسا اسماعیلی از دبستان غیرانتفاعی معرفت با کسب رتبه برتر در مرحله کشوری مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور شدند.

به گفته او، سومین دوره از مسابقات نقاشی آب‌=زندگی مانند دو سال گذشته در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد که مرحله نخست در کاشان و مرحله کشوری در شرکت مهندسی آبفای کشور داوری شد و برگزیدگان خود را شناخت.   

کحال، با بیان این که استقبال دانش‌آموزان کاشانی از این دوره از مسابقات قابل تقدیر بود یادآور شد: دانش‌آموزان کاشانی در مقاطع مختلف تحصیلی (دبستان، راهنمایی و دبیرستان) با ارسال آثار خود به روابط عمومی آبفا در سومین دوره از این مسابقات شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

او، افزود: در مرحله استانی از این مسابقات ۱۲ دانش‌آموز کاشانی در مقطع دبستان موفق شدند رتبه‌های برتر این مسابقات را در ۵ موضوع مسابقه به خود اختصاص داده و ۷ دانش‌آموز در بخش نوجوان رتبه‌ی برتر مسابقات را در ۴ موضوع از آن خود کردند. همچنین آثار ۲۴ دانش‌آموز به عنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شد و ۱۸ مدرسه و دبستان به عنوان مدارس فعال شهرستان معرفی شدند.

کحال گفت: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی- هنری فرصت مناسبی برای ارائه آموزش‌های مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب به دانش‌آموزان است و باور داریم بدینوسیله مهارت‌های درست زندگی در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.