مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بی تردید نقش وصف ناشدنی پرستاران به عنوان مدافعان خط مقدم نبرد با ویروس منحوس کرونا برکسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : خدمات ارزشمند و ایثارگری‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران در نجات جان همنوعان بیمار و متاثرین از ویروس مرگبار کووید ۱۹ به اندازه‌ای شورانگیز و مجاهدانه بود که با هیچ زبان و ادبیاتی قابل توصیف نیست.

او گفت : جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردمی مفتخر است که در اغلب فراخوان‌های بشردوستانه و اجرای برنامه‌های سلامت محور در قالب اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق کم برخوردار، همواره از مشارکت پرشور و سخاوتمندانه پزشکان و پرستاران برخوردار بوده است.

معتمدی افزود: تلاش کادر بهداشت و درمان فعالیتی مقدس و عاشقانه است که همواره در تعالیم دین مبین اسلام مورد تمجید و تقدیر قرارگرفته است و بزرگان دین نیز بر گرامیداشت شان و شخصیت این قشر خدوم تاکید داشته اند.

او افزود: هرچند خدمات پزشکان و پرستاران همیشه مورد تقدیر مردم بوده است، اما مجاهدت بی نظیر آنان در مقابله با اپیدمی کرونا، برگ زرینی از شکوه نوع دوستی و خدمت متعهدانه را در کارنامه مدافعان سلامت به ثبت رساند که همواره مایه افتخار خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.