استاندار مازندران گفت: مازندران برخلاف بیشتر استان‌های کشور که پیک سوم را گذراندند، تاکنون وارد پیک سوم نشده، اما آمار‌ها روند افزایشی را نشان می‌دهد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه جلسه کمیته‌های ستاد استانی کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مازندران برخلاف بیشتر استان‌های کشور که پیک سوم کرونا را گذراندند، تاکنون وارد پیک سوم نشده است، گفت: درصورت افزایش آمار‌های مبتلایان به این ویروس، مجبور می‌شویم محدودیت‌های شدید تری را اعمال کنیم.

او با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران ۱۰ درصد یافته است، افزود: متاسفانه در برخی از روستا‌ها مراسم اجتماعی از جمله عروسی و عزا برگزار می‌شود که این فوق العاده خطرناک بوده و دهیاران مسئول اعلام گزارش آن هستند.

حسین زادگان اجتماع بیشتر از ۲۵ نفر به تناسب وضعیت شهر‌ها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: اداره کل امور روستایی مازندران دهیاران متخلف روستا‌ها را معرفی کنند و نیروی انتظامی هم باید با برگزار کنندگان این مراسم برخورد لازم را داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با کمک رسانه‌ها به خصوص صداوسیما مردم با حساسیت بیشتر به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید ترغیب شوند، ادامه داد: از آنجا که مازندران وارد پیک سوم نشد، صداوسیما باید کار رسانه‌ای مستمر انجام دهد.
 
 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.