معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با واحد‌های صنفی که تخم مرغ را بیشتر از قیمت مصوب عرضه کنند برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در بازدید از مراکز عرضه مسقیم و عمده فروشی‌ های تخم مرغ درمرکز استان گفت: عمده فروشان تخم مرغ موظف هستند لیست توزیع روزانه خود را جهت نظارت بر شبکه توزیع به بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان ارائه کنند.

او افزود: بازرسان این سازمان به صورت ویژه و در غالب تیم‌ های تخصصی و گشت‌ های مشترک، واحد‌ های عمده فروشی و خرده فروشی را مورد رصد و بازرسی قرار می‌ دهند.

تهوری اظهار کرد: واحد‌ های خرده فروشی ملزم به ارائه فاکتور خرید به بازرسان و صدور فاکتور یا صورت حساب فروش در صورت در خواست مشتری به مصرف کننده هستند.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در خصوص اعلام برخی از شهروندان مبنی بر کمبود تخم مرغ در سطح بازار بیان کرد: مسئولیت تولید و تامین تا مرحله عمده فروشی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

او از هم استانی‌ ها خواست در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و عرضه تخم مرغ بیش از ۱۵ هزار تومان موارد را به سامانه ۱۲۴ سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.