رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۵۲۵ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع کرونا طی ۹ماهه امسال شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رضا رضایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۵۲۵ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع کرونا طی ۹ماهه امسال شناسایی و پلمب شدند.

رضا رضایی اظهار داشت: تیم‌های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان روزانه بازرسی‌های متعددی به صورت محسوس و نامحسوس از واحد‌های صنفی انجام می‌دهند.

او بیان کرد: تاکنون۱۱ هزار و ۸۰ بازرسی اصناف شهرستان در خصوص رعایت بهداشت کرونا انجام و در این راستا ۳۶۹ پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۸ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صمت دلفان با اشاره به بازدید روزانه ۶۰ واحد صنفی شهرستان گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از قبیل کم فروشی، احتکار، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و خودداری از ارایه فاکتور، مراتب را با ستاد خبری صمت به شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد و ۶ هزار واحد صنفی آن زیر نظر ۱۲ اتحادیه فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار