نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی با بهره‌گیری از دیپلماسی عمومی و نفوذ در جبهه دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پایان نفوذ و سلطه آمریکا در منطقه را تثبیت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی با دیپلماسی عمومی، منطق قوی و اشراف اطلاعاتی در منطقه و استفاده از دستاورد‌های جوانان انقلابی در حوزه دانش و فناوری، موفق شد نفوذ آمریکا در منطقه را متزلزل کند.

او افزود: شهید سلیمانی از زمان که فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفت عمق راهبردی جمهوری اسلامی را تحکیم بخشید و با همه وجود در میدان‌های سخت از ابزار دیپلماسی عمومی که به شدت حامی همه ملت‌های مظلوم منطقه بود استفاده کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقس تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد ارتباط با رزمندگانی که برای دفاع از جبهه مقاومت اقدامات ارزشمندی انجام داده بودند ستودنی است.

محبی بیان کرد: شهید سلیمانی مرز‌های مبارزه را به بیرون ایران و پشت جبهه صهیونیست‌ها رساند و دست دشمنان را از تعرض به ملت ایران دور کرد و آرامش و فضای امنی در اطراف کشور ایجاد کرد که کسی جرات نگاه به مرز‌های جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

او تصریح کرد: حضور سردار شهید سلیمانی در کاخ کرملین روسیه و آن نماز معروفش و دیدار با پوتین و استدلال محکمش برای کشاندن روسیه به نبرد با داعش با وجود این که روسیه آن‌وقت در جبهه اوکراین و کریمه با رقبای غربی اش درگیر بود فرصتی استنثایی را در اختیار جبهه مقاومت قرار داد.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.