دانشیار دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین اختتامیه سومین جشنواره زن و علم در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور معاون اول ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر علوم و معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

در این جلسه ۱۶ چهره علمی در شاخه‌های مختلف علمی (تا ۳ نفر برای هر شاخه)، پنج بانوی فعال اجتماعی و سه نفر از برجستگان و سرآمدان علمی کشور به عنوان برگزیده معرفی شدند که اعظم جلالی آرانی دانشیار دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده شاخه فنی و مهندسی جشنواره شده است.

 جلالی آرانی تاکنون موفق به راهنمایی ۷ پایان نامه مقطع دکتری و ۴۴ پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد شده است. او موفق به چاپ ۶۵ مقاله ژورنالی و ۱۳۲ مقاله کنفرانسی شده است.

او دارای ۵ اختراع داخلی است و تاکنون موفق به چاپ یک کتاب ترجمه و یک کتاب تالیفی (در دست چاپ) و مشارکت در تدوین تعداد بسیاری از استاندارد‌های ملی شده و برای مدتی مدیر کمیته فنی تدوین استاندارد برای قطعات لاستیکی زیر نظر ISO بوده است.

کسب عنوان طرح برتر استان در سال ۱۳۹۴، ایده برگزیده در یازدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر توسط یکی از پژوهش‌های مرتبط با دانشجویان دکترا و کسب عنوان پروژه برتر دانشجوی دکترا در سال تحصیلی ۹۸ (دانشگاه) و نیز دو عنوان پروژه کارشناسی برتر از دیگر دستاورد‌های پژوهشی او است.

سابقه کار صنعتی و نیز سمت اجرایی به عنوان معاون آموزشی دانشکده، مدیر گروه مهندسی پلیمر و مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده را در سوابق کاری او دیده می‌شود.

در این جشنواره در شاخه فنی و مهندسی مدارک ۷۶ نفر برای بررسی پذیرفته شده بود و ۱۵ داور متشکل از چهره‌های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند و پس طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته علمی تعیین شدند. همچنین با موافقت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، این جشنواره معتبر و برگزیدگان آن مشمول امتیازات مندرج در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها می‌شوند.


بیشتر بخوانید


این جشنواره به صورت مشترک توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.