نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

طلاب باید برای ارتقای بصیرت جامعه بیشتر تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: طلاب باید برای مقابله با فتنه و فتنه گران به ارتقای بصیرت و بینش جامعه و رساندن آن به حد اعلای خود بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای شورای بسیج طلاب اظهار داشت: در ایام خاصی هستیم که یادآور فتنه‌انگیزی‌های فتنه‌گران است و مردم ما سرافراز، سربلند، با بصیرت و با حرکت جهادی در مقابل فتنه‌ها ایستادند و امتحان خوبی دادند و نمره قبولی را از امام‌المسلمین دریافت کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با فتنه‌ها جدیت داشته باشیم و هراسی به دل راه ندهیم، تصریح کرد: برخی در مقابل فتنه‌ها سکوت و تا آخر ماجرا صبر می‌کنند تا بر اساس نتیجه سخن بگویند، اما کسانی که با خدا عهد و پیمان دارند خود را در این بازی‌ها قرار نمی‌دهند و در هر شرایط وظیفه دینی و الهی خود را انجام می‌دهند و از آبرو و از دست دادن مقام ترسی ندارند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید کاری کنیم تا بصیرت و بینایی در جامعه به حد اعلا برسد، گفت: احیای مساجد و تلاش برای بصیرت بخشی هر چه بیشتر امامان جماعت، یکی از رسالت‌های امروز ما برای تحقق جامعه امام و امتی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: بسیاری از ائمه جماعت ما انسان‌های وارسته و ارزشمندی هستند و ما نیز رسالت خدمت‌رسانی به آن‌ها را در عرصه‌های بصیرت داریم و باید نشاط بخشی در این فضا را با جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی فتنه‌گران آشکار نیست و در پوشش دین کار خود را پیش می‌برند، عنوان کرد: فتنه‌گران همواره دنبال آیات متشابه می‌گردند تا از آن‌ها سوء استفاده کنند، همانگونه که در سخنان امام خمینی (ره) نیز به دنبال سوء استفاده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اینکه بصیرت‌بخشی مبانی دارد، اظهار کرد: اگر تقوا نباشد بصیرت شکل نمی‌گیرد و برای اینکه زندگی خود را بر اساس صداقت و تقوا پیش ببریم، باید تلاش زیادی کنیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه تمام بخش‌های دین را موزون ببینیم، گفت: خداوند برای شناخت و مقابله با فتنه اهمیت زیادی قائل شده است، اما گاهی این موضوع از محور و اصل بودن خارج می‌شود و مسایلی که در قرآن از اهمیت کمتری برخوردار است، محور قرار می‌گیرد و این مسیری اشتباه است و هر جا اینگونه عمل کرده‌ایم باید روش خود را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار