خدادادی گفت:بیمارستان کامکار قم، بعد از ۳۱۵ روز تلاش برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر جواد خدادادی رئیس بیمارستان کامکار قم، گفت: بیمارستان کامکار اولین مرکز درمانی است که در آن ویروس کرونا شناسایی شد است.

 رئیس بیمارستان کامکار افزود: از ابتدای شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونا در قم، پزشکان و پرستاران و سایر اعضای کادر درمانی این بیمارستان بدون وقفه در حال خدمت رسانی به بیماران بودند.

خدادادی افزود: در این مدت بیشتر کادر درمانی به ویروس کرونا مبتلا شدند، ولی با وجود کمبود نیرو، باز هم همه پای کار بودند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

رئیس بیمارستان کامکار قم، با اشاره به کاهش مراجعه کنندگان کرونایی به بیمارستان کامکار، گفت: از این پس بیماران کرونایی در بیمارستان امیر المومنین (ع) پذیرش می‌شوند و با توقف پذیرش بیماران کرونایی بخش‌های جراحی بیمارستان کامکار همگی فعال شده است.

دکتر خدادادی از مردم بابت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تشکر و تصریح کرد: کرونا هنوز تمام نشده است و همچنان بر استفاده از ماسک، ماندن در خانه و شست و شوی دست‌ها تاکید می‌شود تا بتوان این ویروس منحوس را شکست داد.

رئیس بیمارستان کامکار قم گفت: تمام بخش‌ها، تخت‌ها و مکان‌های موجود در بیمارستان ابتدا ضدعفونی و سپس با استفاده از اشعه استریل شده است، تا بیماران با اطمینان کامل در این بیمارستان حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار