مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش استان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در چهار شهر و ۹۳ حوزه برگزاری در سطح استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی ماه امسال، گفت: این آزمون به منظور استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نیروی انسانی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی کشور برگزار می‌شود.

او با اشاره به ثبت نام ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ متقاضی شرکت در آزمون استخدامی در سراسر کشور، افزود: مسئولیت برگزاری و میزبانی این آزمون برای ۱۷ هزار و ۳۹۴ داوطلب در خراسان رضوی به اداره کل آموزش وپرورش استان سپرده شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: چهار هزار و ۸۵۳ داوطلب، پنجشنبه ۱۱ دی ماه و ۱۲ هزار و ۵۴۰ داوطلب، جمعه ۱۲ دی ماه در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان شرکت خواهند کرد.

خدابنده بیان کرد: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از دوشنبه هشتم دی ماه دریافت کنند. همچنین داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه اعلام نکرده‌اند، می‌توانند در زمان دریافت کارت این اطلاعات را ویرایش نمایند.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرآیند برگزاری این آزمون تصریح کرد: دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون به حوزه‌های برگزاری ارسال شده است و ناظران وزارت بهداشت قبل، حین و پس از برگزاری آزمون بر رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی‌های حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین چینش صندلی‌های داوطلبین با فاصله ۱/۵ متری انجام شده است، تاکید کرد: تلاش شده است به عنوان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، بهترین فضا‌های فیزیکی، برای برگزاری آزمون اختصاص داده شود.

خدابنده با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی و تهویه هوای فضا‌های برگزاری آزمون مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط عوامل اجرایی برگزاری این آزمون رعایت خواهد شد، همچنین بازرسی بدنی داوطلبین توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود.

انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.