رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با گذشت اولیای دم و تلاش‌های مستمر عوامل دادگستری زنجان هفده نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار رهایی یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: فلسفه وجودی شورا‌های حل اختلاف قطع منازعه و خشکاندن ریشه نزاع در بین مردم است.

او افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که پرونده‌های مهم و سنگینی در شورا‌ها مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته و منتهی به مصالحه و سازش شده است؛ اما نکته حائز اهمیت این است که مقوله صلح و سازش همواره کاری سخت و دشوار بوده که تنها با پشتکار، دقت، حوصله و تکنیک‌ها و روش‌های خاص خود به سرانجام می‌رسد.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون شاهد رهایی هفده محکوم به قصاص از چوبه دار با گذشت و ایثار اولیای دم و تلاش‌های مستمر عوامل دادگستری استان زنجان بوده‌ایم، گفت: برقراری صلح و سازش در پرونده‌های قضائی از اولویت‌های مجموعه دستگاه قضایی زنجان محسوب می‌شود و در تلاش هستیم با تلاش و پشتکار اعضای شورای حل اختلاف عملکرد   مناسبی در کشور داشته باشیم.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.