گام آخر برای الکترونیکی کردن خدمات سایر ارگان‌ها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با الکترونیکی شدن خدمات سایر ارگان‌ها، نقشه‌های کاغذی حذف و دولت الکترونیک توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک، گفت: هدف از برگزاری جلسات، ایجاد تعاملات بین دستگاهی و تلاش برای رفع مشکلات استان در توسعه دولت الکترونیک است.

او با اشاره به وضعیت زیرساختی استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرایط خاص ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید رئیس جمهور در زمینه توسعه دولت الکترونیک و برخط شدن تمام خدمات، افزود: برای سرعت بخشیدن به توسعه دولت الکترونیکی لازم است دستگاه‌های مختلف با دیدگاه تمام الکترونیکی شدن خدمات، در تعامل سازنده با یکدیگر، اطلاعات مورد نیاز را به اشتراک بگذارند.

پاکدل با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات ۱۸ گانه شرکت گاز، ضمن قدردانی از مجموعه مدیران شرکت گاز و نظام مهندسی ساختمان استان برای اجرایی شدن حذف نقشه‌های کاغذی در نظام مهندسی ساختمان از تاریخ یکم دی ماه امسال، اظهار داشت: اجرایی شدن این برنامه، سبب تغییر فرایند و تمام الکترونیکی شدن ارائه خدمات سایر ارگان‌های خدمت رسان خواهد شد.

 حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به اهمیت اشتراک گذاری اطلاعات در توسعه دولت الکترونیک و جلوگیری از هدر رفت منابع، افزود: در صورتی که اقدام موثری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه اشتراک اطلاعات انجام شود، به صورت ویژه حمایت خواهند شد.

در ادامه جلسه، هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با تسریع الکترونیکی شدن خدمات پرداختند و موضوع نحوه ارائه خدمات شرکت گاز و اخذ استعلامات مورد نیاز در اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جلسه کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک، با حضور محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محمدرضا زارع مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری، میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان، یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار