پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان

معاون حمایت کمیته امداد فارس گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان استان فارس پرداخت شد.

پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال ودیعه و اجاره مسکن به مددجویانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بدری با بیان اینکه تامین ودیعه و اجاره مسکن مددجویان یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد استان فارس است، گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه اجاره مسکن و تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به مددجویان این استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷ هزار خانوار مددجو مستاجر تحت حمایت کمیته امداد استان فارس هستند، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن هزینه اجاره مسکن کمیته امداد ماهانه ۳ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به خانوار‌ها پرداخت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان فارس بیان کرد: در همین مدت بیش از ۴۰ میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن به ۶ هزار و ۲۶۰ خانوار پرداخت کرده است.

او با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن نیز بسته به نیاز خانواده‌ها ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است، گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۹۶ خانوار پرداخت شده است که این تسهیلات بدون در یافت هیچ سودی از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار