مدیرعامل شرکت آبفا مشهد گفت: در حالی منابع آبیاری فضای سبز در مشهد به صفر نزدیک می‌شود که این میزان در شهر‌های دیگر هشت تا ۱۰ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آبفا مشهد گفت: در چند سال گذشته اقدامات خوبی با هماهنگی تیم منسجم شهرداری مشهد در حوزه آب انجام شده است.

او افزود: در حالی که مشهد فضای سبز گسترده و خوبی دارد، اما کمتر از ۱/۵ درصد منابع آبی مصرفی در آبیاری فضا‌های سبز آب شرب است که آن در حال نزدیک شدن به صفر است.

مدیرعامل شرکت آبفا مشهد ادامه داد: در حالی منابع آبیاری فضای سبز در مشهد به صفر نزدیک می‌شود که این میزان در شهر‌های دیگر هشت تا ۱۰ درصد است.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه با محوریت شهرداری مشهد و مشارکت سایر دستگاه‌ها کمیسیونی تحت عنوان مشهد شهر دوستدار آب تشکیل شده بیان کرد: خوشبختانه شهردار مشهد فردی کلان نگر است که به موضوعات از جمله آب به صورت فرابخشی نگاه می‌کند.

او تصریح کرد: با همین نگاه است که شهرداری مشهد به حوزه آب و فاضلاب و ساماندهی کشف رود ورود پیدا کرده و درحال احداث یک واحد تصفیه خانه سپتاژ در حاشیه کشف رود با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.
 
منبع:تسنیم
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.