ارائه مشاوره رایگان برای راه اندازی کسب و کار

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش نیر از ارائه مشاوره رایگان در این مرکز به منظور ایجاد و گسترش کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا بنایی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش نیر گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف آموزشی این مرکز آموزش‌های اشتغال محور است در روز‌های یکشنبه هر هفته مشاوره رایگان به منظور راه اندازی کسب و کار با دعوت از مشاورین خبره و مجرب در سطح استان انجام می‌شود.

او افزود: هدف از این اقدام ایجاد و گسترش فعالیت‌های اقتصادی (کسب و کار) در بخش نیر است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش نیر اظهار داشت: در نخستین مشاوره کسب و کار در حوزه صنایع غذایی به علاقمندان برای ایجاد کسب و کار دراین حوزه در حرفه‌های کافی شاپ، تولید نان صنعتی، تولید برنج رژیمی، بسته بندی خشکبار و تولید عرقیجات گیاهی مشاوره داده شد.

این مسئول کسب مهارت را برای افراد جویای کار لازم دانست و گفت: این مرکز در حد توان برای متقاضیان ایجاد کسب و کار و افرادی که در این واحد‌ها مشغول به کار می‌شوند آموزش حرفه‌های مرتبط با کسب و کار را ارائه می‌نماید که از جمله این آموزش‌ها مهارت آموزی در محیط واقعی کار، آموزش دوگانه و آموزش در مراکز ثابت است.

محمدرضا بنائی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مسئولین محلی، بخشدار، شورای اسلامی شهر بخش نیر در خصوص حمایت‌های مالی و تسهیلات بانکی از متقاضیان ایجاد کسب و کار بیش از پیش شاهد رشد و توسعه اقتصادی منطقه و مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای و در نهایت کاهش نرخ بیکاری در این بخش باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.