معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال و کارآفرینی بالاترین معیار ارزیابی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محسن جهان شاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور در ارتباط اینترنتی تصویری با دانشگاه فنی حرفه ای یزد به منظور تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه با اشاره به آمار بالای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه فنی حرفه‌ای نسبت به سایر دانشگاه‌ها، گفت: این دانشگاه سهم خود را در اشتغال کشور پرداخته است.

او همچنین با اشاره به اینکه پدر موشکی ایران فارغ التحصیل دانشگاه فنی حرفه‌ای بوده است، افزود: چنین دستاورد‌هایی دال بر عملکرد خوب این دانشگاه است.

جهان شاهی ادامه داد: در ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها نیز امر پژوهش، ۵۵ درصد از معیار ارزیابی را به خود اختصاص داده و نسبت به فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها اهمیت بیشتری دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پایان اظهار کرد: امید است در آینده نیز از ظرفیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به نحو احسن بهره برده و بتوانیم سهم خود را در گام دوم انقلاب به خوبی ادا کنیم. همچنین چهره دیگری از موفقیت‌های یزد را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار