رییس کل دادگستری کرمان گفت: به منظور حل مشکلات چند کارخانه برای تامین برخی کالا‌های مورد نیاز ، مقرر شد ظرف یک هفته و پس از بررسی‌ اقدامات لازم برای حل مشکلات این واحد ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدالله موحد، رییس کل دادگستری کرمان گفت: به منظور حل مشکلات یکی از واحد‌های مس سرچشمه و یکی از کارخانه‌های سیمان  استان کرمان برای تامین برخی کالا‌های مورد نیاز خود، مقرر شد ظرف یک هفته و پس از انجام بررسی‌های لازم از سوی سازمان بازرسی و با تائید این سازمان، اقدامات لازم برای حل مشکلات این واحد ها انجام شود.

او اظهارداشت: موضوع کلی این است که قانونی وجود دارد که اگر کالایی مواد اولیه آن در کشور باشد، واحد‌های اقتصادی بزرگ مکلف هستند که از داخل کشور نسبت به تامین این کالا‌ها اقدام کنند و از این رو یکی از شرکت‌های سیمان و نیز یکی از واحد‌های مس سرچشمه برای تامین آجر نسوز داخلی با مشکلاتی روبرو بوده اند که برای حل مشکلات این واحد‌ها برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: به منظور حل مشکلات موجود در مسیر تکمیل یکی از بیمارستان‌های کرمان توسط شرکت تعاونی پگاه نیز سه سال فرصت تعیین شد تا نسبت به تکمیل ۵۰ درصد باقی مانده اقدام شود و در غیر اینصورت بر اساس مفاد قرارداد فی مابین اقدام خواهد شد.

موحد اظهارداشت: کار‌های بزرگی درمسیر حمایت از تولید در استان کرمان انجام شده است و در این رابطه حمایت‌های معنوی و قضایی از مدیران واحد‌های تولیدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار