میزان ظرفیت آبرسانی در روستا‌های استان نسبت به پارسال ۲ برابر افزایش داشته و ۲۳ کیلومتر از خطوط آب رسانی اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امامی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه آبرسانی، اصلاح و مرمت خطوط لوله در برخی نقاط استان وجود دارد، گفت: حجم آبرسانی در استان به ۵ لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

او افزود : ارتقاء دو ایستگاه پمپاژ آب استان در دستور کار قرار گرفته و مجوز‌های آن اخذ شده است و درصدد هستیم تا با اجرای این پروژه‌ها تا قبل از تابستان سال آینده حجم آب تولیدی را به ۱۰ لیتر در ثانیه افزایش بدهیم تا در این فصل با مشکل قطعی آب مواجه نشویم.


بیشتر بخوانید


امامی با اشاره به اینکه ناوگان آبرسانی استان در حال ارتقاء است، تصریح کرد : تاکنون ۳ عدد تانکر جدید دریافت شده است ومراحل دریافت ۴ تانکر دیگر در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: میزان ظرفیت آبرسانی در روستا‌های استان نسبت به پارسال ۲ برابر افزایش داشته است واز ۸۰ لیتر به ۱۲۰ لیتر رسیده است.

این افزایش ظرفیت آبرسانی سبب شده تا آبرسانی سیار در روستا‌های استان ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.

او با اشاره به مشکلاتی که شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان درمیان با آن دسته و پنجه نرم می کنند ، عنوان کرد: با همکاری و مشارکت بنیاد علوی عمده وسایل و تجهیزات برای اصلاح و مرمت خطوط آبرسانی روستایی تهیه و مراحل اجرای پروژه نیز به شرکت آب منطقه ای استان واگذار شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.