مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیئت‌های استانی باید به منظور ارتقاء سطح دانش مربیان در شهرستان‌ها به بحث آموزش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به روح بلند و ملکوتی امام شهدا و شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای جبهه مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار استان پهناور کرمان، افتخار ایران اسلامی و افتخار جهان اسلام، سلام و درود فرستاد.

او ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در انتخابات مجمع، انتخاب جهانشاهی امجزی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان به مدت چهار سال را تبریک گفت و افزود: با توجه به علاقه مندی، تجربه و توان مدیریتی که از وی سراغ داریم، امید به روز‌های روشن و بهتری برای هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان داریم.

پاریزی به بیان گزارشی از عملکرد این هیئت طی سال‌های اخیر پرداخت و بیان داشت: این هیئت در حال حاضر هم با قهرمانانش و کسب سکو‌ها و سهمیه‌هایی که در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک داشته است، شاید به نوعی بهترین و پر افتخارترین هیئت استان کرمان است.

او ابراز امیدواری کرد: جهانشاهی رئیس جدید این هیئت در ادامه مسیر موفق باشند و بتوانند زحمات جمالی زاده مسئول اسبق و محمودی نیا سرپرست این هیئت را تکمیل کنند.

پاریزی تأکید کرد: هیئت باید در سطح شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای به بحث آموزش داشته باشد تا سطح دانش مربیان ارتقا یابد و کاری کند هیئت تیراندازی با کمان را در شهرستان‌های بیشتری از استان فعال داشته باشیم.

او با اعلام اینکه هم اکنون هیئت تیراندازی با کمان در ۱۱ شهرستان استان فعال است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم این هیئت در بین ۲۳ شهرستان استان فعال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از هیئت تیراندازی با کمان انتظار بیشتری داریم تا بتوانیم یک رشد کمی مناسب را نسبت به ورزشکاران سازمان یافته استان کرمان حاصل کنیم.

پاریزی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان کرمان را تا پایان سال ۹۸ بیش از ۱۱۰ هزار ورزشکار عنوان کرد و افزود: به دلیل شیوع کرونا، این آمار در سال ۹۹ در سطح کشور افت شدیدی داشته است.

او تصریح کرد: باید با همت و ایجاد فرصت از این تهدید پیش آمده استفاده کنیم و این حوزه را ساماندهی کرد تا بتوانیم به یک رشد کمی مناسب برسیم.

پاریزی با تأکید بر انجام تبلیغات مناسب بیان داشت: رشته تیراندازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد که اگر گستردگی تبلیغی مناسب انجام شود، جزو رشته‌هایی است که توصیه دین است و می‌توان ظرفیت‌های مناسبی را یرای آن ایجاد کرد.

پاریزی افزود: در بحث مسابقات المپیک و پارالمپیک با توجه به یک سال تاخیر پیش آمده در رقابت‌های ۲۰۲۱، هم اکنون دو سهمیه قطعی را در تیراندازی با کمان و امیدواریم که این سهم افزایش پیدا کند.

او ابراز امیدواری کرد: جهانشاهی رئیس جدید با همکاری مجموعه عوامل هیئت بتوانند برنامه‌های متمرکزی را برای بازی‌های آسیایی دور بعد داشته باشند تا بتوانیم جایگاه این رشته را در رقابت‌های آسیا در سطح کشور بالاتر ببینیم و استان کرمان بتواند در این زمینه، نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار