به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مرتعی، طرح ممیزی مراتع بر روی اراضی ملی منطقه جرمشت سیمکان از توابع شهرستان جهرم اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود طاهری قیری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم با اشاره به روند اجرای طرح ممیزی مراتع در اراضی ملی جهرم گفت: این طرح با حضور هیأت ممیزی، اعضای شورای تامین، بخشدار سیمکان و عوامل پاسگاه پشت پرسیمکان جهرم اجرا شده است.

او، با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های اجرایی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  بیان کرد: ساماندهی و حل اختلافات محلی و مشکلات موجود در بین بهره برداران و مرتعداران از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ممیزی مراتع در اراضی ملی شهر ستان جهرم است.

طاهری قیری، با اشاره به اجرای کامل طرح ممیزی مراتع در  شهرستان جهرم، تصریح کرد: اصلاح و احیای مراتع، بهبود وضعیت پوشش گیاهی، شناسایی دامداران و بهره برداران مجاز و صاحب حق، تعیین حدود مراتع برای ایجاد تعادل دام و مرتع و حفاظت خاک از دیگر اهداف اجرای طرح ممیزی مراتع است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده طرح ممیزی مراتع تا پایان زمانبندی مقرر اجرایی شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار