تمهیدات آموزش و پرورش تهران برای بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان از اول بهمن، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی وجود دارد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول این موضوع می‌شود.

او ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و مدارس دارای حداقل ۵٠ دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نامی به طور حضوری امکان آموزش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در بخش دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد مهارت و کارآموزی در وضعیت زرد و آبی آموزش حضوری خواهند داشت.

فولادوند با تاکید بر اینکه تعداد دانش آموزان در کلاس‌ها باید حداکثر ۱۰ نفر باشد، بیان کرد: مدیران موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم کنند.

فولادوند با اشاره به اینکه روند اجرایی اعم از ابلاغ به مدیران، تشکیل شورای مدرسه و برنامه ریزی نحوه حضور در مدرسه، نحوه گروه بندی و نحوه اجرای آیین نامه‌های بهداشتی باید تا قبل از پایان دی انجام شود، افزود: به روسای مناطق آموزش و پرورش دستور دادیم که این کار را انجام  دهند. تاکید ما رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است و به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که با همراهی دانش آموزان دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد.

کلاس های حضوری مدارس تهران از اول بهمن شروع می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: در مناطق هم مدیران توجیه می‌شوند و ساعت و گروه بندی کلاس‌ها مشخص می‌شود، در تهران اول بهمن با آمادگی تمام و با همکاری اولیا و دانش آموزان کلاس‌های حضوری را آغاز خواهیم کرد.

فولادوند بیان کرد: انتظار داریم مدیران مدارس به ویژه مدارس غیردولتی دستورالعمل‌ها را بطور دقیق رعایت کنند. فراخوان آموزش حضوری برای سایر پایه‌ها نیست و اگر مشاهده شود که به استناد این بخشنامه‌ها پایه‌های دیگر فراخوان شده اند، با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۹
اواخر بهمن و اسفند سال 98 آمار ابتلاء مردم ایران به کرونا روزانه حدود 2500 نفر اعلام شد و وضعیت قرمز تشخیص داده شد و فوری مدارس را تعطیل کردند ، حالا که روزانه 6200 نفر ابتلا داریم وضعیت نارنجی و زرد ومدارس بازگشایی میشود. مصوبه اخیر ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس بازی با جان دانش آموزان مملکت که سرمایه انسانی برای ساخت آینده کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
اولیا قطعا" بچه هارا نمی فرستند ، مدارس خودشان نمی توانند رعایت کنند،،آنوقت می خواهند بچه هارا کنترل کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
بسه چرا خودتونو زدین به خواب ! چند نفر باید بمیرن تا شما به خوتون بیاین؟
-
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
چرا فکر می کنید همه ماشین شخصی دارند که بچه شون رو ببرن مدرسه ، بچه ی من باید با سرویس برهدمدرسه ، نیم ساعت تو راه هستند و تو این سرما در و پنجره سرویس بسته است و بچه ها کنار هم
توی مدرسه هم که خبر دارم سه تا از معلم هاشون کرونا گرفته بودند ، حالا می خوان برن تو کلاس در کلاس رو هم ببندند که کلاس کرم باشه
اصلا فعلا این باز گشایی فکر درستی نیست من که راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
وقتی اسم بازگشایی مدارس می یاد دل آدم هوری میریزه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
این کار رو توی مهر ماه انجام دادید و نتیجشو دیدید براتون کافی نبود . یه خورده خجالتم خوب چیزیه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
فقط برو استعفاتو زودتر بده جناب زرد و آبی سنج از نظر اولیای دانش آموزان همه مدارس در وضعیت قرمزته هستند تا انواع و اقسام ویروس منجوس کرونا موجود هست و دارو و درمان و واکسن ضدش هنوز کشف و تولید و در دسترس همگان قرار نگرفته وضعیت قرمزته مسئله مرگ و زندگی شوخی بازی نیست شما هم جوابگوی ملت نیستید وقتی اتفاق غیر قابل جبران برای خانواده ها رخ دهد .افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ..
آخرین اخبار