با بسته اخبار انتظامی امروز دوشنبه ۲۲دی ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار امروز می‌خوانیم:

سارقان مسلح در دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و زورگیر در عملیات پلیس شهرستان بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت مسلحانه و زورگیری خودرو، در حوزه شهرستان های بم و نرماشیر موضوع با جدیت تمام در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به تشکیل چند تیم انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی موفق شدند مخفیگاه عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی ۳ متهم را قبل از انجام هرگونه عکس العملی غافلگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای این باند یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقداری مهمات و همچنین یک دستگاه وانت مزدا که سابق بر این به صورت مسلحانه سرقت شده بود نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: این سارقان در ساعات پایانی شب در مکان‌های خلوت با مسدود کردن مسیر خودرو‌ها با ایجاد رعب و وحشت، طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی شهروندان را به سرقت می‌بردند و تاکنون در بازجویی‌های انجام شده به ۴ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرده اند و تحقیقات برای کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

سردار ناظری با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی افزود: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهیم داد و قطعا مجازات‌های سختی به سبب ارتکاب سرقت مسلحانه، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در انتظار این سارقان خواهد بود.

۲ کشته در برخورد ۲ وانت

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه وانت پیکان در محور اصلی رودبار جنوب به روستای رضا آباد، ۲ تن کشته شدند.

سرهنگ علی اکبر سنجری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور اصلی رودبار جنوب به روستای رضا آباد، عوامل امدادی و انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه وانت پیکان برخورد که متاسفانه راننده‌های هر ۲ خودرو بر اثر شدت جراحات فوت کرده اند.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ وانت مزدا اعلام کردند.

کشف کالای قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان ازکشف ۸۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کریمی گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی از دپوی محموله قاچاق در انبار یک فروشگاه مطلع شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، ۸۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از قبیل اسپرسوساز، جاروبرقی، بخارشو، اتو، چرخ گوشت، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش این کالا‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اهداف همیشگی پلیس است و قاطعانه و بدون اغماض با مخلان امنیت اقتصادی برخورد خواهیم کرد.

سرقت خودرو در یزد و کشف آن در انار

فرمانده انتظامی انار از کشف یک دستگاه وانت پراید سرقت شده از شهرستان میبد استان یزد و دستگیری ۲ سارق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی اعلام کاربران سامانه پایشی مرکز مانیتورنیگ پلیس استان یزد در خصوص به سرقت رفتن یک دستگاه خودروی وانت پراید از شهرستان میبد و ورود آن به شهرستان انار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ آزادگان این فرماندهی با کنترل خودرو‌ها در محور انار- رفسنجان خودروی مسروقه را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف و ۲ سارق آن را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۹
درود بر پلیس مقتدر
آخرین اخبار