ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه جوانرود در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام میرزایی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت : در ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین جمع آوری شده و به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا تحویل داده خواهد شد.

او گفت : از اول شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند جامعه توزیع شده است.

او افزود: سپاه و بسیج با همکاری شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و سایر ادارات و نهاد‌های جوانرود در قالب طرح قرارگاه شهید سلیمانی در عرصه بهداشت و سلامت پیشگام بوده و اقدامات بسیار خوبی در جهت خدمات رسانی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام داده اند.

امام جمعه جوانرود گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری سراسر ایران اسلامی مملو از همدلی، همیاری و کمک مومنانه است.

ماموستا ملا احمدفخری افزود: به کارگیری همت‌های بلند و اراده‌های پولادین همواره در طول انقلاب اسلامی مشکل گشا بوده و امروز که بیماری کرونا مشکلات و آسیب‌هایی به برخی وارد کرده به طور قطع با به کارگیری همت‌های بلند می‌توان آن‌ها را رفع کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.