مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت: بیش از ۲۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  قاسمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلیجان گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به ۴۹ مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

قاسمی افزود: تا کنون ۶۷ متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال در دلیجان برای دریافت ۲۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که پرونده ۱۸ متقاضی در دست پیگری است.

او اضافه کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از تسهیلات اشتغال پرداخت شده، از محل منابع امداد و مهر ایران تامین شده که در اختیار ۷ مددجوی تحت پوشش این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلیجان بیان کرد: این تسهیلات به منظور اشتغال در زمینه‌های کسب، صنعت، خدمات و دامداری به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

او ادامه داد: همچنین امسال ۸ میلیارد و ۹۱۵میلیون ریال هم در قالب تسهیلات کارگشایی، ودیعه و تعمیرات مسکن به ۲۰۳ متقاضی زیر پوشش کمیته امداد دلیجان پرداخت شده است.

قاسمی اظهار کرد: ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از این تسهیلات از محل تفاهم با بانک مهر ایران به ۵۳ متقاضی پرداخت شده و ۱۳۸ مددجو هم از ۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال تسهیلات امداد و ولایت بهره‌مند شدند.

او تصریح کرد: اعتبارات مصوب تسهیلات اشتغالزا از تبصره ۱۶ امسال برای کمیته امداد دلیجان ۳۰میلیارد ریال است که در صورت تخصیص به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بیش از یک‌هزار و ۷۱ خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.