۱۲ دانش آموز و دانشجوی برتر زیر پوشش کمیته امداد استان قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی از ۱۲ دانش آموز و دانشجوی برتر زیر پوشش کمیته امداد استان در رشته‌های علمی، هنری و قرآنی قدردانی شد.

حق گویان مدیر کل کمیته امداد استان در این مراسم گفت: در حال حاضر ٤ هزار دانش آموز و ٤٣٢ دانشجو زیر چتر حمایتی این نهاد هستند.

به گفته حق گویان، ١٩ نفر از آن‌ها نخبه استعداد‌های درخشان و ١١ نفر هم نخبه کشوری هستند.

فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب سنگین‌تر است و باید ایران را در همه جهات سرآمد جهان کنند و به فکر صدور تمدن اسلامی به تمام نقاط دنیا باشند.
وی افزود: در سخت‌ترین شرایط تحریم که دارو و دست یابی به امکانات پزشکی برای ما سخت شده در کشور کسانی را داریم که از ٦ مدل واکسن دنیا، ٤ مدل را در حال آزمایش دارند.

رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهید رجایی رئیس جمهور کشورمان از دست فروشی به سمت ریاست جمهوری رسید و مددجویان این نهاد هم با تلاش و کوشش به درجات بالاخواهند رسید.

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به واسطه علم سینه جهل را می‌توان شکافت و افق آینده را تعریف کرد.

وی با بیان اینکه هیچ وقت نقصان مال در زندگی مانع رشد آدم‌ها نیست، گفت: چرا که بسیاری ازپیامبران و همین طور بزرگان جامعه از طبقه محروم و ضعیف برخواسته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.