امام جمعه بوشهر گفت: گرانی‌های غیرحقیقی و کمبود برخی کالا‌ها در این شرایط سبب گلایه‌ مردم شده و انتظار است مسئولان برای حل این مشکل اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نخستین نماز جمعه این شهر پس از شیوع کرونا، بیان کرد: گرانی‌های غیرحقیقی و کمبود برخی کالا‌ها در این شرایط سخت، اضطراب‌زا و سبب گلایه‌مندی مردم شده و انتظار است مسئولان برای حل این مشکل اقدام کنند.

او، همچنین همت مسئولان، کارکنان درمان، گروه‌های جهادی، نهاد‌های انقلابی، خیران و همراهی مردم منجر به مدیریت ویروس کرونا در استان شده است، افزود: انتظار است مردم همچنان با تمام وجود دستورعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از هرگونه عادی انگاری بپرهیزند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به بازگشایی برخی مدرسه‌ها از اول بهمن ادامه داد: بازگشایی مدرسه‌ها در این شرایط، نمونه عادی‌انگاری در برابر کرونا است و احتمال دارد به دانش آموزان و جامعه آسیب وارد کند در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش در خواست می‌شود در این خصوص تجدید نظر شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: اکنون مدیریت ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن ضروری است و به همین دلیل انتظار داریم وزارت آموزش و پرورش با بازگشایی برخی از مدرسه‌ها، مسیر صحیح مقابله با کرونا را خدشه دار نکند تا بیماری دوباره اوج نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با قدردانی از مدیریت جامعه در شرایط سخت داخلی و خارجی با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: مدیریت الهی، با بصیرت و اقتدار رهبر معظم انقلاب مایه پیشرفت در همه عرصه‌ها، صیانت نظام اسلامی و عزت مسلمانان شده است.

صفایی بوشهری بر تداوم خدمت به مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در این شرایط کرونایی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.