مدیر شبکه برق دهگلان گفت:از ابتدای امسال تا کنون ۹۳ کیلومتر شبکه فرسوده برق در شهرستان دهگلان بازسازی و تبدیل به کابل خود نگهدار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کیومرث آقا محمدی مدیر شبکه برق دهگلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۳ کیلومتر شبکه فرسوده برق در این شهرستان شامل ۴۸ کیلومتر آن در شهر دهگلان و ۴۵ کیلومتر در ۲۰ روستا با صرفت یک میلیارد تومان اعتبار بازسازی و تبدیل به کابل خود نگهدار شده است.

او افزود: ۱۸۷ کیلومتر از ۲۸۰ کیلومتر شبکه برق این شهرستان فرسوده بوده که بهسازی این شبکه هم اکنون در دست اقدام است.

مدیر شبکه برق دهگلان با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۴ کیلومتر دیگر در پنج روستای این شهرستان بهسازی می‌شود،بیان کرد: یکی از اهداف تعیین شده، تحویل شبکه برق شهر دهگلان در دهه مبارک فجر سال جاری به عنوان شهری با شبکه فشار ضعیف هوایی عاری از سیم مسی بوده که هم اکنون این طرح به طول ۷۰ کیلومتر انجام شده است.

او گفت: از مهمترین مزایای اجرای طرح‌های تبدیل شبکه، بازآرایی شبکه مخصوصا در روستا‌ها، آماده کردن زمینه‌ی لازم برای اجرای طرح هادی، پیشگیری از سرقت تجهیزات، پیشگیری از آسیب به تجهیزات مشترکین ناشی از سرقت، بهبود ولتاژ مشترکین، ایمن سازی وپایداری شبکه و پیشگیری از برق گرفتگی و زیبا سازی مبلمان شهر و روستا است.

محمدی بیان کرد: طراحی ونظارت شبکه برق ۲۹ پست برق هوایی و حدود ۶ هزار و ۴۰۰ متر خط ۲۰ هوایی با سه میلیارد تومان اعتبار اجرای سه مانور گروهی تعمیراتی در راستای راستای تعمیرات شبکه برق، انجام تعمیرات با خط گرم بدون اعمال خاموشی به مشترکین در راستای پایداری شبکه، نصب یک هزار و ۳۵۴ کنتور هوشمند از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.