استاندار زنجان با بیان اینکه پژوهش در بخش گردشگری نیز باید تقویت شود، گفت: پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان انجام شده که باید منسجم و قابل ارائه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه برلزوم تقویت پژوهش در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید برای تحقق پژوهش ارتباط بین دانشگاه و صنعت نیز تقویت شود.
 
او افزود: برای توسعه پژوهش در بخش صنعت بایستی سرمایه گذاری‌های لازم انجام شود و در این خصوص ارگان‌های ذیربط وارد کار شوند.

استاندار زنجان گفت: پژوهش در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها بسیار موثر است و در موضوعات پژوهشی امسال باید موضوع کرونا نیز در دستور کار قرار گیرد.

حقیقی از تأمین بخشی از منابع در حوزه پرداخت‌ها در استان زنجان خبر داد و گفت: بخشی از منابع پاداش‌ها و مبالغ امور رفاهی کارکنان با همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان در راستای مولدسازی تأمین شده است.

او ادامه داد: اقدامات لازم جهت تسویه مطالبات برخی از ادارات در بازه زمانی شش ماه امسال انجام شده است.

استاندار زنجان گفت: عیدی کارکنان دولت طی ۲ ماه آخر سال پرداخت خواهد شد و راهکار‌های زیادی برای توسعه وجود دارد که یکی از این بخش‌ها توجه به بخش گردشگری است.

حقیقی با بیان اینکه پژوهش در بخش گردشگری نیز باید تقویت شود، افزود: پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان انجام شده که باید منسجم و قابل ارائه باشد.

استاندار زنجان گفت: پژوهش در بخش گردشگری سبب توسعه اشتغال در این حوزه می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.