مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

سد رمشت در رونق و توسعه کردستان موثر است

آریانژاد گفت: اتمام و بهره برداری ازسد رمشت می‌تواند در رونق و توسعه کردستان نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرش آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: با تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر، پیشرفت قابل توجهی در پروژه سد رمشت شاهد بوده ایم.

او با اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه، بیان کرد: با توجه به اعمال تحریم ها، مشکلات عدیده‌ای در حوزه عمران و تولید بوجود آمده که سد سازی نیز به عنوان یک پروژه عمرانی از این قاعده مستثنی نبوده است.

آریانژاد با بیان اینکه سد رمشت می‌تواند در رونق و توسعه این منطقه نقش مهمی ایفا کند، ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه شاهد پیشرفت چشمگیری در مراحل احداث این سد هستیم و امید است پروژه طی چند هفته آینده اتمام و به فاز بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ضمن تاکید بر حرکت به سوی اهداف اصلی شرکت در راستای توسعه استان، خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای کردستان بسان یک تیم و سیستم قوی با ایجاد فضای تعاملی، همدلی و همفکری هرکدام در جایگاه خود وظیفه و مسئولیتی را که به عهده دارد به نحو احسن انجام خواهد داد تا در راستای توسعه، ارتقاء و اعتلای استان کردستان به عنوان هدف اصلی شرکت گام برداریم.

او در پایان از افتتاح چند پروژه حوزه آب استان کردستان در نیمه اول بهمن ماه امسال، خبر داد و افزود: سد رمشت و شبکه آبیاری و زهکشی امیرآباد-رمشت، آب اندازی شبکه آبیاری و زهکشی گاران در مریوان و تصفیه خانه آب و آبرسانی به سقز از سد چراغ ویس از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری در قالب پویش هر هفته الف - ب – ایران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.