مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از اول بهمن تعداد خدمات غیرحضوری این شرکت به مشترکان استان کردستان به ۹۰ مورد افزایش یافت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای ارائه تمام خدمات مورد نیاز مشترکان به صورت غیرحضوری به مشترکان استان فراهم شده است و به صورت حضوری خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این کار با هدف کاهش تردد مردم و مقابله با شیوع کرونا انجام شده است، اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با دریافت اپلیکیشن "برق من" از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود بصورت غیرحضوری خدمات دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: اپیکیشن برق من به راحتی از کافه بازار و همچنین از طریق مراجعه به سایت www.bargh-omid.ir قابل دانلود بوده و از قابلیت‌های اپلیکیشن این است که مشترکان خانگی شهری و روستایی می‌توانند میزان مصرف خود را مدیریت کرده و جزو مشترکان کم مصرف قرار گیرند و از برق رایگان (طرح برق امید) بهره‌مند شوند.

لهونیان یادآور شد: مشترکان از طریق سایت این شرکت نیز به آدرس www.kurdelectric.ir هم می‌توانند در قسمت میز خدمت با وارد کردن شماره تلفن همراه و شناسه قبض نسبت به ثبت‌نام و طرح درخواست اقدام کنند.

وی تاکید کرد: کاهش هزینه‌های مشترکین و متقاضیان خدمت، سرعت در ارائه خدمات، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوای شهر، به دلیل کاهش ترافیک و عدم حضور فیزیکی در ادارات و حفظ بهداشت فردی و جمعی هموطنان، از مزایای دیگر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری است.

گفتنی است؛در حال حاضر ۶۷۷ هزار و ۴۰۹ مشترک در کردستان از خدمات شرکت توزیع برق بهره‌مند هستند که ۶۳۷ هزار و ۴۵۱ مشترک آن مربوط به بخش‌های خانگی و تجاری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.