مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از فعالیت ۲۰ واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در زنجان خبر داد وگفت: در حال حاضر در حوزه تولید ماسک به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و صنعتی زنجان انجام شده است، گفت: ۹۵ درصد از واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

او افزود: جهت تأمین سلامتی کارگران شاغل در واحد‌های تولیدی، بیش از ۴۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل موادضدعفونی کننده، ماسک و دستکش به صورت رایگان  بین کارگران توزیع شده است.

یوسفی با بیان اینکه در استان زنجان۱۲ واحد تولیدی ماسک و هشت واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده الکل و موادشوینده فعال است، گفت: در خصوص تأمین اقلام بهداشتی مشکلی نداریم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه زنجان در تولید ماسک مشکلی ندارد و به استان‌های دیگر هم ماسک ارسال می‌کند، ادامه داد: در ماه بیش از یک میلیون ماسک در این استان تولید می‌شود.

یوسفی گفت: در حال حاضر استان زنجان در تولید ماسک به خود کفایی رسیده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.