مجتمع فولاد قاین پس از چند سال ، به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در بازدید از کارخانه فولاد قاین گفت : مجتمع فولاد قاین که چندین سال نیمه تمام مانده بود به همت مدیران و متخصصان فاز نخست آن رو به اتمام است و به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: با راه اندازی این کارخانه یک میلیون تن آهن اسفنجی به ظرفیت کشور اضافه خواهد شد.

میرزایی گفت : ظرفیت معادن در خراسان جنوبی زیاد است و جا برای اشتغال بیشتر در این فراهم است.


بیشتر بخوانید


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور ادامه داد: این پروژه یک فاز تکمیلی دارد که تا سال ۱۴۰۰ دو هزار نفر از جوانان این  را بکار خواهد گرفت و ده هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

او با بیان اینکه تلاش می کنیم شرکت های معدنی وابسته به شستا در استان سرمایه گذاری کنند ادامه داد: معادن ارزشمند در خراسان جنوبی مانند معادن طلا و مس ، زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری در استان دارد.

میرزایی برای تسریع در پروژهای  نیمه تمام دیگر که فرصت اشتغال زایی برای این شهرستان ایجاد میکند و نیاز به تسهیلات دارند قول مساعد داد.

جلسه گروه کاری اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قائنات هم با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و اسحاقی نماینده مردم قائن و زیرکوه و همچنین فرماندار ، امام جمعه این شهرستان و مسئولین برگزار شد.

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در این جلسه گفت:زعفران قائنات از نظر کیفی در دنیا مطرح هست و استفاده از ظرفیت فراوری محصولات استراتژیک این شهرستان زرشک و زعفران در عرضه بین المللی استفاده شود .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.