با ثبت یک مورد فوت جدید در بیماران کرونایی آمار فوت ناشی ازاین بیماری در خراسان جنوبی به ۷۳۸نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۱۴۵ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۳۶بیمار جدید شامل ۸بستری و ۲۸سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۷مورد از بیرجند، ۲مورد از فردوس، ۶مورد از قاین، ۵مورد از طبس، ۴مورد از نهبندان، ۱مورد از درمیان، ۷مورد از سربیشه، ۲مورد از سرایان، ۱ مورد از زیرکوه و ۱مورد از خوسف بوده است.

مهدی زاده گفت: در حال حاضر ۱۵۱بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۳۴نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۳نفر وخیم است.


بیشتر بخوانید


او گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۴۵بیمار باعلائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی پذیرش و در همین مدت ۳۲بیمار شامل ۹بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مهدی زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۴هزار و ۲۰۵بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا روز گذشته ۳۶هزار و ۵۴۳آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۴هزار و ۹۷۷بیمار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.