استاندار قزوین در کارگروه زیربنایی توسعه روستایی گفت: منطقه باراجین باید برای تنفس شهر قزوین حفاظت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در کارگروه زیربنایی توسعه روستایی استان قزوین گفت: منطقه نمونه گردشگری باراجین قزوین باید تبدیل به منطقه حفاظت شده شود و ظرفیت مناسبی را برای گردشگری استان ایجاد کند که برای تحقق این موضوع باید در راستای حفاظت از اراضی آن منطقه اقدامات مختلفی انجام داد.

وی افزود: شهرداری متولی حفاظت از این منطقه است و باید دستگاه‌های مرتبط برای حفاظت این منطقه نظارت لازم را انجام دهد تا بدین وسیله مشکلات موجود در این منطقه کاهش یابد.

جمالی پور اضافه کرد: نمی‌خواهیم منطقه نمونه گردشگری باراجین به سکونت گاه متعددی تبدیل شود که به صورت ناهمگون رشد کرده و فضای شهر را نامناسب کند.

وی اظهار داشت: از امروز شهرداری مکلف است که اجازه ساخت و ساز را به هیچ عنوان در منطقه الحاق شده به منطقه نمونه گردشگری صادر نکند تا بدین وسیله طرح الحاق بخشی از آن مناطق به منطقه نمونه گردشگری باراجین در سطح کشور هم تصویب شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: ساختار مدیریت این منطقه طراحی شود تا بدین وسیله شهرداری قزوین با قدرت بیشتری در زمینه صیانت از منابع فعالیت کند و بدین وسیله اقتصاد گردشگری استان قزوین رونق پیدا کند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار